-

Dagen !



vakna ca halv 12 och gick då upp och kollade på 90210 bästa serien i världen bortsätt från satc.. aja vid typ halv 1 gick jag till en granne och så gick jag och han ut en sväng sen skulle han hem för han skulle typ möta en annan i stan eller något.. haha så då gick jag hem och bytte om snabbt och gick faktiskt ut och sprang, Duktig haha :D

sen vid typ 6 bestämde jag och Josefine oss för att sticka in till torget och ta en fika:) Mamma släppte mig utanför Rebel vid typ 20 över 6 och sså träffa jag josefine vid typ halv 7 ,, så vi gick och fika och så fick jag en present av henne för att jag fyllt år!! ABSOLUT VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS  -->



Ett Ipaaad fodral :D<3   Är lite kär faktiskt! paul smith kan man ju liksom inte låta bli att älska ;)<3


Uppdaterar senare Pusssssi D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0