-

Falkenberg!




Dålig bloggning från mig idag, tack jag vet!      och inga nya bilder har jag heller !  Det är dåligt !

Har varit i Falkenberg i dag hela dan hos mina kusiner! goa är dooom ! hade med en kompis också , var nere vid skrea hela dagen ! och på kvällen blev det Kebab pizza ,, dock inte så god men jaag menar vem tackar nej till en Kebab? :D min farmor och mormor bor nere i falkenberg så det blir ju att man är där nere rätt mycket både på sommaren och vintern!.. riktigt mycketb turster där nere på sommaren och på vintern är det typ helt dött ;) haha...


kan bjuda på denna bild bara för att jag älskar sommaren

kan inte fatta att jag lägger ut denna alltsåå! haha men man ska  väl bjuda på sig själv ;)?


pusss D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0