-

I'm Back on trackK!



haha jo men denna gången är det faktisk sant:) nico har ju tjatat ett tag om detta så idag lr a inatt ska jag försöka få till 5 inlägg! vi får själklart se hur detta går,,

har ju inte bloggat på ett tag så tänkte berätta lite vad jag gjort nu då denna veckan ,,

Måndag; Sov till halv 11 och stack sedan till mio med mamma och sedan till Ikea:) hittade rätt mycket saker som kmr beställas eller a hämtas om ett tag:) aja hitta bla en säng och en mattta och kuddzz på mio, kan visa bilder och sånt när jag har fått hem dom :)
Måndag kväll; ,, jag och Helena skulle egentligen till kungsbacka och kolla på ulrik när han spela där men eftersom det regna så typ ställde han in de så jag och helena stack till Liseberg ist och kolla på oskar Linnros! HUr snygg!?   aja var ganska många där träffa många man  kände och sånt också:)

Tisdag; var med fille i stan hela dan, blev att prata en del, fika, gå runt och kolla och sånt mysigt ! var bla inne i kondomeriet :))) fan va sköna dom va där inne!
Tisdag kväll; Skulle egentligen träffa fanny en stund men hon skulle göra något annat så jag åkte och träna ist på Friskis och svettis ! Sen blev det mys i sängen med min bästa ´kompisar Ben and Jerry !


Onsdag; Åkte ner till Falkenberg till min mormor och var där en stund kolla lite i den lilla  staden och sånt,, sen på hemvägen stanna vi vid free port,, och där hitta jag ett par odd molly strumpor! brukar inte hitta något inne på free port, lite synd..
Onsdag kväll; sen senare på kvällen stack jag och pappa ut och sprang säkert 2 MIL !! seriöst jag tror jag aldrig varit så trött!   men jag stannade inte en ända gång STOLT!

Torsdag; Var i stan med mamma hela dagen hittade 2 chillnorway tröjor och ett par byxor iphone skal, ehm hörlurar, cover all mix+ pensel, hår spray och sånt smått!
Torsdag kväll; tränade Intesiv med världens tränings verk ! sen kolla jag film och snacka skypee!

Fredag; vakna runt 11 och då sms nico och fråga när vi skulle träffas och sånt ,, träffa josse och nico vid torget runt halv 1 fika och sånt då gick runt och kolla lite sen blev det att fara hemmåt och städa mitt rum och sånna roliga saker,,
Fredag kväll; Ehm jag har titttat på film varit och hyrt en film+ köpt godis ätit de och kollat färdigt på filmen och nu ska jag försöka komma på något att blogga om !

BIlder från veckan


oskar på Liseberg stora scenen!




ja jo ,, de va de ,, sakerna från ikea och sånt visar jag när de kmr  upp! bloggar mer sen puss puss D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0