-

I'm back!

YES  I AM! :D
Kom hem i söndags men så åkte jag hem och hämta ridgrejer och åkte direkt med ellen tillbaks till hennes pappa och sov där! :) Så vart hemma 5 min på hela helgen! Då förstår ni varför jag inte uppdaterat va? ;)

Nu är det ju ridläger, man sover inte där så därför kan jag uppdatera på kvällarna! :)
Gör nog ett tidsinställt till imorgon på  dagen med bilder! Ska vakna kl. 6 för jag har stalltjänst vid 7 :(
Men har haft en jätte rolig helg, lördan hade vi otur med vädret men annars super!Har en liten rolig /konstig grej att berätta från helgen!
Jo, det var så här, vi hade precis hoppat studsmatta och vi gick tbx till huset och satte oss på trappen!
Så har vi att det låter jäätte högt, typ som storm eller ösregn, fast det varken blåste eller regna!
Så jag gick 5 meter till vänster vid trappen, och så SER jag hur det ÖSREGNAR!! Det vräkte ner!! Men fortfarande fick jag Inget på mig!! Men 10 meter framför mig så vräkte det ner!! Innan jag ens hann blinka så kom det till oss och jag fick nästan ont av hur hårt/mkt det regna!

E det inte sjukt? att jag kan se hur det vräker ner 10 m framför mig och på 2 sek så har det förflyttat sig!
Det vara bara i 3 min lxm sen så var molnet förbi!

Mkt text, lite bilder!! Gården!

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0