-

Monday

Tjenaree!
Måndag idag, sov dem flesta nog visste? ;)
Är såå jäkla taggad!! Åker ju till läger med klassen på thursday, högtalare och musik ska med! Kommer bli så grymt!
Sitter och lyssnar på Penguin nu ju, så då blir man ju bara ännu mer taggad ! ^^, hihihihih :D
WAA GRYM. är vid 2 min nu :D hihi the best part!
waaaaa
Har iaf gått i skolan till halv 4 idag, hard day know. But it's only getting harder!
Åkte till stallet med Ellen sen, hade dock inga ridkläder, men vi åkte dit för att dem skulle köpa nya grejjer till Cafét, så vi var tvugna att checka det lxm!:D
Sen åkte jag och mamma till XXL sport & vildmark! Vi köpte en regnjacka där, min bror jobbar där så fick lite rabatt, men det var inte mkt! :(
Jackan! Didriksson nått, 1200 fast för mig 900 :)
Ha en trevlig kväll!
Kram / Nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0