-

Pictures

Laddar upp lite bilder ! 
Mycket bilder och lite text! ;)


Bästa Stallkompisarna!!! Together & forever i stallet :D hahah, jag i vinröd kofta:D

i Miami i vintras!! :)

min bror framför kryssnings fartyget me & family åkta med i 1 vecka ! :) Samma resa som miami

Jag & medryttare ponnyn Balou i höstas! Och ägaren sofia! ;)

hahha !! Mina käraste vänner Diana & Ellen! Har så sjukt mkt fuula bilder från den dagen så finns inte så mkt att visa ! ;)

Mina allra närmaste vänner!! Förra våren

BJUDER!!! men min hund är så hiiimla söt! I ungern i påskas!

Jag & bästa Ellen i Ungern i påskas.

Balou&Sofia på en av dem säkert 20 tävlingarna jag följde med på! ;) i Uddevalla

Jag & Kalle på startfälttävlan i sommras! ;)(maj)

Det får räcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0