-

Ready to go

Nu är i stort sett allt färdig packat, vilket är skönt! :)
Det ända som fattas är snacks till flygresan ;) men jag hoppas att jag kan köpa nått där, eller möjligtvis mina favorit bullar som jag visa på bild för nån da sen ;) Mums!
Vi var iaf ute och åt idag, var ju dock inte så gott, men lyckades trycka i mig 3 oboy pannkakor! ;)
Haha, måste erkänna att förutom värmen, hund osv, så kmr jag nog sakna mest de billiga pannkakorna, maten och glassen!
Det är så skönt att det är så billigt! Och mycket mer att välja på!
Till pannkakor brukar det finnas sylt, oboy, kanel, kvark, nutella, jordnötskräm och typ allt!
De billigaste jag köpt var för ynka 80 ft vilket motsvarar ca. 2,50 kr! Billigt va?
I Sverige e det typ 30 kr??
Glass kostar typ 5-13 kr st, (per kula). Ochså billigt! ;)
Jaja , nog om det, bjuder på en bild som avslut på detta inlägg!


Favorit bullarna som jag kommer sakna!! Även kallad Pogacsa ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0