-

TOP 7

TOP 5 LÅTAR JUST NU!(enligt mig)    observera att jag är en house typ.
kmr skriva hur jag "la märke" till låtarna ochså! ;)
PÅ PLATS NR 1 :


LEVELS!
min bror visa den för  mig i våras. Då tyckte jag den var konstig, sen lyssna jag på den en gång till, och jag kunde fan inte sitta stilla! Sån jävla partylåt alltså. Love 2 avicii

PÅ PLATS NR 2.

PENGUIN- AVICII   !!!!!!! SÅ FCKING GRYYM VA
innan jag åkte till ungern behövde jag ny och fräsh musik, & u bet i found! Hitta så jävla mkt grymma låtar va!
Gick in på avicii's hemsida, sen youtube och waaaah there it was. My big love. Värt att spola fram till 2:00 ifall man inte orkar lyssna på hela. Från 2:00 är det obligatoriskt att lyssna! Hahah

PÅ PLATS NR 3!


ADRIAN LUX- TEENAGE CRIME!!
mega skön låt! älskar rösten på thaa girl . värd
PÅ PLATS NR 4!!
REBECCA FIONA FT.ADRIAN LUX - BOY
OH MY BOY
hihi så bra låt! Hörde i sommras! börja lyssna vid 0:50 . Väldigt skön låt! Hon klippte ju av sig sitt röda hår lxm!
haha. Nä men lyssna!! längtar tills deras debut album i mars!

PÅ PLATS NR 5!!




FADE-AVICII
dock bara avicii remix, men vette fan vilka resten ee, AVICII e ju kungen lxm!
Bör lyssnas från ca 1:20 . lite blandade känslor gällande denna låt, ibland bättre, ibland sämre lxm. Men ändå värd eran åsikt! hihi

PÅ PLATS NR 6!!

ADELE- ROLLING IN THE DEEP
Helt ärligt talat. Igentligen är jag inget stort fan av dessa tantlåtar. Men så sjukt grym sångröst. och dessutom älskar jag bakgrunds sångarna i refrängen! :D

PÅ PLATS NR 7!


LYSSNA PÅ DEM ! ANNARS JAG KLIPP TUNG


HAHA SKÄMT ÅSIDO!
men observera att han heter alexander men han är inte en kyckling!
HIHI HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0