-

00:00

Go kväll! Idag har jag firat farmor på hennes födelsedag , vi bowlade och åt lunch. Jag var relativt dålig på bowlingen, men men. Efter det åkte vi hem och fikade med farmors kompisar och sen körde vi julklappsspelet. Jag vann två julgrytlappar och diskborstar,disktrasor och choklad!:) sen ikväll spenderades kvällen med mina kusiner, vi satt typ och spelade templerun och wordfeud hela kvällen. Hehe. Sociaaaaalt. Jajamen, imorgon ska jag till stallet, och sen sova över med två kompisar son jag bara träffar som högst 1 gång om året så det blir super! Jag kommer inte hinner blogga imorgon, just so you know. På torsdag ska jag träffa nicolett :) vet inte vad vi ska hitta på, shoppa på mellandagsrean? Jaja kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0