-

12:52

hola amigos!
Vaknade typ halv sex imorse för jag skulle på julotta (konfa grej) så jag var i alla fall på det, träffade en kompis där så det va bra. Själva julottan var inte särskillt kul, höll på att somna för jag var dödstrött. Sen så var det typ frukost där så då åt vi det. Efter det åkte vi hem (kl 8 typ) och då hick jag och la mig igen, somnade på 5 typ, sen gick jag upp för andra gången 11:20 typ, skönt att sova ut lite.

Så min julafton: Den var bra! Tyvär så kom tomten på dagen och inte på kvällen, för att några i min släkt var tvugna att åka sen. Av pappa och släkten på hans sida fick jag 2 veckorsridläger i sommar, gbg horse show, pengar till att handla där och så. Mer pengar och en nesär och maskara, lite träningskläder typ och body lotion. :)
Jag ska fira jul med mamma på nyår!
Hoppas att ni hade en bra julafton!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0