-

18:e december

Hejsan!
igår eftermiddag åkte jag och mötte Emelie för att titta lite på julklappar. Hittade två saker :). handlade snacks för 100 kr hahh, nyttigt? hahah, gott var det i alla fall. När vi kom hem åt vi tacos och sen såg vi på film, spela playstation, och pratade , hade en allmänt mysig kväll. Imorse såg vi klart på en av filmerna, och sen åkte emelie.
Nu har jag varit i stallet och nyss kom frisören hem tilll oss, så jag ska snart gå upp och kippa mig. Skönt att bli av med det slitna! :) Men jag ska bara klippa topparan så det lär ju inte bli så mycket skillnad.
" dagar kvari skoaln sen är det looov! :)
Och om 6 dagar är det jul, gud så mysigt!
xoxo Ellen



detta hede jag på mig i fredags. Översta bilden ger ingen rättvisa.
tunikan är från vero moda.

gott! :) btw köp inte "moffis" den där rosa grejer, usch, inte goda , hhee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0