-

2011

Januari
Hände inte så mkt, förutom att jag & ellen hade ett litet party, hänge i stallet, i skolan osv, :) :)



Februari,
en mer händelserik månad,









Drog till Miami och åkte på en kryssningsresa runt carrebian med la familia,


Hade en rolig kväll med mina käraste stallkompisar,
Sen vart jag och besökte göteborg horse show ochså :) :)

Mars
i Februari / Mars fick jag och mina kära vänninor världes Justinbieber crush, spenderade flera timmar om kvällen och tittade på klipp med justin bieber, fällde tom nån tår till hans musikvideo pray.
Sååå, hade en JB kväll med ellen & diana ;)


har dock inga bilder på denna dator,

Firade även våffeldagen med klassen, åkte på lite tävlingar , bestämde att jag skulle åka till ungern med ellen, osv.

April

hängde med mina kompisar,

åkte till ungern,



Maj
Åkte på en massa tävlingar med en massa trevliga personer,

Uppnådde 30 grader redan i början av maj,

Passade även på att starta i startfälttävlan,

Åkte och tog första doppet med några kompisaar :)

Juni
Körde lite vattenbrännboll med mina käraste stallkompisar efter en lång tävlingshelg,
Tävlade klubbmästerskap
Hade mys efter skol avslutning,,


Hängde lite med kompisar osv,

Juli
Bloggen startade,

Åkte iväg på den årliga ungern resan,






Drog till Italien





Stannade i Venedig på vägen,,



Augusti
Kom hem från Ungern,

Åkte direkt till skåne,






Kom hem , var på ridläger i stallet med bästa kompisarna,
Hade filmkväl/ sova öveer  i klubbstugaan



Sov över en massa med Ellen, hängde i stallet, tittade massa filmer osv,
Skolan började, var på en massa utflykter,
hade en mysig kväll med mina dåvarande näärmaste vänneer,

September
Började månaden med att åka till Åsa med klassen, övernattningen, hade trevliga 24 timmar, badade i det kalla vattnen , var uppe hela natten och blev självklart sjuk när jag kom hem,

Bilade ner till Malmö och tog flyget därifrån till Ungern över en helg, var på min kusins bröllop, skaffade wordfeud, nördade hela helgen.



Tittade på Gossip girl 24 /7

Oktober
Emelie hade tjejkväll,

Hade tjej kväll hos fille med friends,

Bakade kanelbullar hos fille,
image description

Hade photoshoot med Louise,

Hade sleepovers



November

Halloween kväll i stallet,


Åkte till London



Hästen Hickstead dog i hjärtattack på tävlingsbanan, en av världens bästa hästar,

Tjejkväll med stallkompisarn,a



tävlade lite,

sen vart det dags för BREAKING DAWN
åååh sjukt vad bra det, sjukt sjukt sjukt vad bra.


December

NOBEL!!!! Alla var sjukt taggade, alla hade fina kläder och alla hade jätte kul! Dessutom kom första snön!



Photoshoot kväll m diana ;)


Bakade en massa,
Tävlade

lyckades ramla av,

Fick en crush på taylor lautner, hade twilight maraton med broder, firat 3 födelsedagar, firat julafton, fått fina presenter, jullov och en massa skit,



Kram nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0