-

Before I die, I wanna do a lot off stuff.













Här är några grejer jag vill göra innan jag dör. När jag dör vill jag känna att jag är "färdig" med livet. Jag tycker åldern just nu är en mellanålder bara. jag gör inte så mycket samma visa varje dag, skola, plugga, stallet rätt ofta, kompisar. Visst jag är nöjd och glad för det jag har! Men jag vill ändå börja mitt liv nu, påriktigt.

I mitt liv vill jag träffa världens underbaraste pojkvän/man och gifta mig. Jag vill få 2 eller 3 barn friska glada barn som mår bra. Jag vill plugga utomland eller bo utomland i några år. Jag vill uppleva saker i mitt liv! Resa mycket!
Jag vill få ett jobb jag verkligen trivs med och itne känner att det är tråkigt att gå till jobbet. jag vill alltså ha roligt i mitt liv! Jag vill vara fri. Därför är det ju ganska bra om jag kännar rätt bra på mitt jobbb;) För man blir ju ltie friare att göra saker man vill om man har råd med  det! Jag vill även hjälpa andra människor så dom får det bättre. I tillexempel länder som har det sämre. Jag vill att mina barn ska få en bra uppväxt och minnas den som något roligt. Precis som jag gör med min!
pusssss Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0