-

Christmas day

tjena tjena,
25 December idag. Allt går minsann snabbt,
Hade en helt OK julafton igår, dock blir det ju alltid lite lång tråkigt eftersom vi bara är 4.
Men men, finns inte så mkt att göra åt det.
Imorse tittade jag på Abduction igen, för 3e gången denna veckan ;) Tittade dock med min bror idauug,
Egentligen skulle vi på bio idag, men finns inte så mkt som går så skippade det, drar till stallet istället ;) Även fast jag inte har så mkt ork till deet, så måste jag.
Har inga planer för veckan, (som vanligt), förutom att mamma tvingar med mig till typ nån jävla fucking jullunch typ imon, seriöst skulle fan göra vad som helst för att få slippa. Kanske kan säga att jag haar fett med mensvärk eller nått ;)
Men hade braaa hejdå
Kanske inte så mkt för er, men vi var ju bara 4.. Mysigt ändå
Choklad knäck, så jävla gott!!
HEJdå
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0