-

Dag 14- Något jag önskar att jag gjorde mer

Just nu ;
Vart mer i stallet. Nu när jag börjat 8an, nu när alla betyg kommer, så får man så himla mkt press på sig. Ända fram tills 7an så vart jag i stallet ca 5 dagar i veckan, jag skötta ochså 5 dagar i veckan. Nu är jag i stallet 2-4 dagar i veckan, och sköter max 3 dagar i veckan. Dock kan det bero på att han nu har en till skötare vilket han inte hade innan, så det betyder att hälften av gångerna jag kommer dit så kan jag inte sköta eftersom hans andra skötare redan gjort det! Vilket är vääldigt jobbigt.
Jag önskar även att jag hade viljan till att träna mer, för jag är otrooligt lat. Dock så har jag sett att stenbockar, som jag är, ofta är lata. Det står det iaf i Sims när man ska göra ny familj :) Så nått har jag iaf att skylla på. Men nu i början, så klagar jag mest, det är för jobbigt, jag kan inte stegen, alla stirrar på mig och blabla. Men så är det ju tydligen i början.
hmm.... kmr inte på nått mer vettigt typ. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0