-

Fixar tisdag

Hej! Vi slutade tidigt idag i skolan och hade en riktigt skön dag, gjorde typ inget vettigt , hehe.
Efter skolan åkte jag och mamma och handlade.  När jag kom hem började jag städa och nu är mitt rum så rent och inga grejer på golvet och allt. Jag möblerade om i min klädkammare så nu är det mer öppet och lättare att hålla ordning. Sen åt jag middag. Efetr det kollade jag på top model madan jag tränade. Nu sitter jag och kollar lite på twilight som går på tv medan jag sitter och kikar runt lite på datan. (rob är så jädraaa snygg när han spelar edward!!! ;)  ) Imorgon har vi nog en rätt lugn dag i skolan också, vi ska baka lussekatter på hkkn också så det är ju bra! :) Efter skolan ska jag rida och sen kanske börja med en engelska uppgift.
 



lite bilder innan nobellmiddagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0