-

How wonderful life is when your in the world

Hejsan. Åkte upp till stallet och red efter skolan. Slutade en timme tidigare, skönt. När jag kom hem hade jag typ tänkt att åka till "diskot" som bicolett pratade om. Men sen pratde jag med Diana. Igen av oss var säskillt sugna på att gå. Jag var sjukt trött ( somnade nästan i duschen haha ) så jag orkade inte så. Jag vet inte om nciolett och diana stack dit.

 Jag har i alla fall kollat på vid din sida nu. Den handlar om en mamma som älskar sinas barn över allt annat och barnen älskar deras mamma lika mycket. Sedan får mamman cancer och så händer lite olika grejer och sen vlir det sorligt. Jag tycker egentligen inte om  filmer som handlar om att någon får cancer. För jag vet ju att det kan hända vem som hälst,någon i din närhet. Även om det är ofattbart så är det sant. Och det är en hemsk tanke, för det är hemskt att mista någon man älskar . Usch, börjar alltid gråta på sånna här filmer.

Jag är verkligen ledsen för dom personer som har haft någon nära som har gått bort i cancer. Men för att göra det lite lättare ,eller i alla fall försöka kan man ju försöka att "always look on the bright side of life". Försök att komma ihåg dom bra minnena tillsammans med personen i stället för att tänka negativt. Det är svårt men det kanske blir lite lättare om man tänker så.
Glöm inte att berätta för personer du älskar att du älskar dom, för man vet aldrig, imorgon kan det vara för sent.

Take care/ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0