-

I tried

Helluuu
Kom hem från stallet för 1 timme sen typ,
dushade och bakade en kaka snabbt eftersom hela familjen ska äta middag typ så jag skulle baka, ah.
Imorse tittade jag & diana på en skräckfilm!! Så modiga vi är! :)
The Haunting in Connecticut hette den, väldigt Bra film faktiskt! Inte så värst läskigt, lite mer äcklig isåfall, men jag skrek lxm inte. Var bara räääddd hehee. Men den rekommenderas!! För nybörjare som mig!
Vid 13 åkte jag till stallet, där var det typ "juldag" elr nått, det var luciatåg, maskerad hoppning, tomtepromenad och lottförsäljning osånt! Mkt mysigt!!
Nu ska jag äta, bilder från min och dianas photoshoot kmr ikväll eller imon,
kram nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0