-

jag vet inte, vet du?

åh. hatar att ha en massa problem i livet hela tiden, jätte jobbigt faktiskt.
Har inte lyckats lägga mig vid 10 sen skolan började i sommras, mina klackskor är obekväma , jag vet inte hur jag ska sminka mig imon, jag vet inte hur min frisyr ska vara, eller vad jag ska ha för smycken eller jacka, jag vet inte varför jag aldrig lyckats göra goda lussebullar eller varför jag helt plösligt suger på att göra kladdkaka, eller varför jag är så himla okreativ, eller varför jag måste skaffa extra mattelärare. jag vet inte varför matte boken inte kan lösa sina egna problem?
Jag vet inte speciellt mkt.
åhh  korkad e jag. faktiskt sant.
åh vad små problem jag har , oså sitter jag här och klagar över en kladdkaka?
jag vet inte varför man designar sådana läskiga skor heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0