-

Julklappar

Julklappar, det är svårt. Jag vill ge grejer som personen verkligen tycker om (såklart). Och det är så svårt!
Det är ju en väldigt bra idé att ge något personligt som bilder eller så. Eller något fint smycke. Men det kan jag ju inte göra varje år.
Så jag vet inte vad jag ska ge mina föreldrar. Till pappa hade jag tänkt att jag och min syster skulle köpa en digitalfotoram och lägga in fina bilder och så. Men när jag frågade henne så hade han tydlien redan en som han inte packat upp från förra året. Synd.

Men det är en rätt bra idé annars!
Trisslotter funkar väl alldid (dock lite tråkigt)
men tänkt om personen du ger den till vinner jättemycket. Det är ju bra glädjas åt andra men man kan ju inte låta bli att tänka hela sitt liv , tänk om jag inte gav bort den.
För jackpot på något spel är ju typ 350 miljoner.
sjukt.


I alla fall s är det jul om två veckor! Bara en riktig skolvecka kvar! jippie.
 xoxo ellen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0