-

just another weekday

Hej.
Dagen: Gick upp som vanligt fixa iordning mig och grejer o lite så. Det var jättekallt idag, det var jättehård is på bilrutorna också. I skolan var det som vanligt typ. Rätt okej. Efter skolan red åkte jag upp och red, det gick sådär. När jag kom hem åt jag middag, tog en lååång varm dusch. Sen började jag plugga matte. Och herregud, jag hade inte insett att det var svåra grejer (enligt mig, hehe) med. Hade knappt kollat på det innan och provet är imrong. oppps. Men mamma hjälpte mig i typ 2 timmar, och sen förstod jga relativt bra! :)
Jag hoppas att det går okej i alla fall.

Nu är det ttyp bara en redovisning/inlämning och 3-4 prov kvar innan lovet. Hoppas dom går okej, sen är jag fri i typ 3 veckor, feels great. Men jag kanske ska plugga lite på lovet, för att komma ikapp, eller det är jag typ redan, med att jobba lite före , så kan jag ta det lite lugnt sen. (hehe, tror ni jag kommer plugga? nej. inte jag heller) men kanske!
Imrgon rullar det typ på som vanligt. Ska hem och plugga efter skolan wiihhooo. Nu ska jag nog kolla lite på film innna jag somnar, godnatt!


dålig bild med , skjorta: hm, jeans: bik bok, armband:gemini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0