-

ny header!

Hejdär!
Nu har vi en ny header uppe, mkt mysig header tkr jag :) :) tack tack till Emelie, http://emeliepaulssons.blogg.se/
som tog sig sin tid och gjorde headern till oss :)
Nu är det bara lite små grejer som ska fixas sen blir bloggen ny & fräsh :) :)
Ska se film snart, vet dock inte vilken jag ska välja, hehe ni antecknar jag veet!!
Idag har vart en riktigt oturs dag.
Först gick det Skit på ridningen, sen kom jag hem , vädret sög, pallade inte åka in till stan, skulle åkt in till torget, orkade aldrig, ville inte åka själv, fortfarande inte skaffat skor, hade pissssjävla tråkigt hela dagen, sen hände det en jobbig grej, sen köpte jag såna malaco jordgubbs snören som har blivit jääätte äckliga, fy fan, sen baka jag en kladdkaka som blev super torr, fick damp. skit arg
och det ända som gått bra idag typ är mina popcorn som inte är brända :):)
header bilden
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0