-

one thing

hej!
Dom två senaste dagarna (då jag inte bloggat) har varit jättemysiga och bra, fast med mycket arbete o.s.v. (i stallet). Det var lite sorgligt att säga hejdå eftersom jag inte kommer träffa dom på länge, men vi har tänkt att försöka träffas igen i vår typ :) (Den ena tjejen bor i stockholm så det är därför det är svårt att träffas). Men nu är jag i alla fall hemma.

Efter jag kom hem var jag som sagt och tittade runt lite på rean. Hittade en tröja :). Det var faktiskt inte alls så mycket folk idag. Köpte också present till nicolett och fikade.
Imorgon funderar vi i alla fall på att gå på bio och titta runt i stan o så, vi får se!
Om vi ska se bio så blir det kanske new year´s eve, någon som sett den?

tröjan!
(diana,om du ser det här, ring! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0