-

shop shop shop

tjeeeenare männen.
gansska soft dag i skolan, förutom att vi fick disikera en gris inälvor, fyffannn vad äckligt det var! Seriöst, peta på den 1 gång, och , äähh asså fyfan. Det var ju folk som grävde i den lxm! ueeeew. jääätte jätte äckligt var det. Vi fick hålla på med hjärtat, lungan, stuprör, njure och typ a, luftsstrupe oså. fy. jätte mkt fy.
Efter skolan åkte jag till stallet, hann sköta i 5 min sen kom barn och skulle rida, jätte irriterande. Då ringde jag pappa, för mina stövlar som jag beställt hade nämligen kommit! Så vi åkte och hämtade dem, köpte även en piké till ridningen och lite  smågrejjer.
Sen hade mina skor kommit ochså, så åkte och hämtade dem på thaa mack.
Och gud vad obekväma dem vaar!!! Fy det gjorde ont i ina fötter efter 10 min, men ack så snyggaa!!
Dom glittrar i ljuus ochså!! :)
thaa stövvels
smågrejjs
Nu väntar jag på att mina lusse bullar ska bli klara! :)
Kramisar från
NICOLETT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0