-

TWILIGHT

äger.
r-patz är såååå snygg!!! speciellt som Edward! Mums filibabba säger jag bara.
Såg nyss första filmen med brorsan, men han skulle tydligen iväg så ska se resten imorgon! :) Förmodligen 8e gången jag ser Twilight nu! Grym är den! Till och med min brorsa tyckte den var bra! Och han trodde han skulle hata den,
Så jävla söta tsm!
Älskar twilight sjukt mkt, och Edward är mer än en Perfekt pojjkvän! Skulle gjort vad som helst för att få en sån kille, men jag tror fan inte det existerar såna, delvis för att det inte finns vampyrer, och för att det är svårt att hitta  en dreamboy!
Och han är såååå het i Twilight filmerna, MKT snyggare än i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0