-

Förlåt+Födelsedag

Hej alla enligtnd blogg läsare !
Förlåt för att jag inte blogga igår men det var ju somsagt min födelsedag! kul faktiskt! blev att fira den hela dagen ! Men eftersom det är roligare att läsa en blogg med bilder så kommer jag berätta hur min dag var med bilder! nu börjar vi:)



Började dagen med en rätt sen lunch pasta med kyckling och sallad med parmesan! Riktigt gott faktiskt!

Efter maten blev det att åka in till stan skulle egentligen till Liseberg men det regna ju sjukt mycket så v hoppade de ,, men a det blev stan en stund skulle köpa Ray ban men kunde inte bestämma mig för vilka så fick vänta lite med de.. Detta var då dagens outfit ; klänning-Lise sandahl Tröja- Juicy couture skor fick blir converse :)


Detta var typ det jag fick ;


Kommer göra ett inlägg på vad jag fick fast bättre bilder strax !

Puss D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0