-

Hemma

Hemma nu!
Haft superkul, fast haft jätte otur med vädret! :(
Idag när vi skulle åka så hade vi första soliga dan på hela veckan, och det blåste skit mkt!
Så är jäätte ledsen för jag är rädd att jag inte ska hinna sola innan jag åker hem!
Då börjar jag serri grina!
Men nu ska jag ladda upp lite bilder här :D
dragkamp. Hahah morra skit mkt! roligaste var ju när man släppta, då ramla hunden baklänges! Haha



gosa med åsnor..

söta valpen!!

träffa en igelkott



Godaste brödbullllllllarna som någonsin tillverkats!! mums säger jag bara...

1åriga lilla ponnyn!

Det var i stort sett allt!

Kraam Nicolett

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vilka söta bilder! :)

2011-07-30 @ 22:11:24
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0