-

Planer!

Okey här kmr mina planer för i sommar!!

Åker till Italien den 14 Juli till 17. Vet inte hur det blir med uppdateringen från min sida då.
Sen nu på fredag så ska vi till min morbror för en natt, kanske blir tidsinställt då .
Sen åker jag ut till landet nån gång den 20:de.
4 aug åker vi hem till Göteborg!
Typ 13 aug så ska jag på läger, men bara dagläger så det blir nog lite inlägg ändå ;)
Sen börjar väl skolan typ den 20:de ! :(
Känns så sjuukt nära! :(:(

Missa inte hoppningen på eurosport ikv kl 20 ;)


Min morbrors hund:)

kraam

Kommentarer
Postat av: Madde:)

Hihi jag börjar skolan den 22 elr 24 :D hihi <3

2011-07-06 @ 20:25:27
URL: http://enligtmaddee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0