-

tjäääna!

Tjenixen! jag tämkte berätta lite kort om mig så att ni vet lite vem jag är!


- jag heter Fredborg i efternamn
- jag hatar små äckliga kryp mer en allt annat typ
- jag har en bror en mamma och en  pappa
- jag läser bloggar typ 24/7 just därför ville jag börja blogga
- jag älskar att resa speciellt att åka skidor
- jag har tappat ca 10 mobiler tror jag haha!
- jag bor i Göteborg
- jag tränar på friskis och svettis och jag har spelat tennis i 8 år men slutade precis
- jag fyller 14 på fredag
- jag verkligen älskar att titta på film och lyssna på musik

haha vet inte riktigt vad jag ska berätta mer ,, aja ni får har de gött som satan! slänger kanske in en bild sen!

* ja vet att det är tråkigt att läsa en blogg som inte har några bilder men från och med nu kommer det komma bilder looooovar!*

pusss


Kommentarer
Postat av: fille

Då vet jag de då ja!! HAHAHHA (L)

2011-07-06 @ 00:31:29
URL: http://intefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0