-

1 november!

Hej där!
Idag är det första november! 1 månad kvar sen är det december! Tiden går fort! Vill inte att det ska bli kallare :(
Imorgon ska jag iallafall till London, ska bli mysigt, har inte vart där förut så ska bli kul att se hur det är där oså. Mina föräldrar har typ någon ungersk släkting som bor där så vi ska dit på fredag, hatar sånt :( Dessutom har dom 2 barn i min ålder, ännu värre. Får stå ut !
Men vi ska iaf besöka madam tessau och shoppa och sånt! Kommer hem på lördag igen! Dessutom ska en klass kompis emelie dit så vem vet, kanske stöter på henne! ;)
Vi åker imon bitti så tror inte jag hinner blogga imon, men ska fixa tids inställda!
För er som vill anteckna, ny häst i stallet vid namn Fleur ! Märkte nu ochså att den har annorlunda öron, typ blandning mellan svart & brun! ?
:) Söt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0