-

12e november

Hej!
Förlåt, förlåt förlåt för att jag inte bloggar oftare, jag har mycket för mig, och så har jag inte så mycket insperation att skriva om just nu och så.
 
Igår var det i alla fall trevligt, nicolett la ju upp några bilder! :)
Idag var jag i stallet typ hela dagen. Red ,var med vänner, byggde banan till imorng och så vidare, det är fina hinder imorgon, nya oså, någon fottar imonrg så det kommer väl upp bilder så småningom!
Ikväll har jag passat min lilla syster, vi pussla och kolla på tv typ, hehe, kul!
Imorgon ska jag ju tävla, så det blir inte så mycket uppdatering kanske , vi får se, man antagligen inte.
Jag ska bara vara med i en klass dock, beroende på lite anledningar orkar inte förklara.
dåligbild från sommras, hittade ingen bättre , hehe.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0