-

2 Cool 4 school

Bangade skolan idag. Hihi. Nä men vi hade typ inga seriösa lektioner förutom svenska.
Så deså.
Jag typ dega i sängen fram till 11, sen typ skulle jag hjälpa mamma att rensa mitt rum, hittade alla mina bratz kläder, så letade upp dockorna och klädde på dem! :) hihihihi
Jag blev så sugen! Så nu har jag fixat Bratz filmen, hittade dock inte den animerade så det fick bli den icke animerade, dock så typ är den animerade 100 ggr bättre. Eller jag vet iof inte.
Imön är det Julbasar, as mysigt! Ska typ sälja lotter till något choklad jul :)
Sen stallet förhoppnings vis och på söndag tror jag det är KM :) :)
Lööve U bebbee
hihi vi är sjuklingarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0