-

22:22

Hejsan´! Idag var jag uppe i stallet och hopptränade, det gick bra, ponnyn var pigg och glad!
Efter det åkte jag hem och åt trerätters för det är mammas och min låtsaspappas bröllopsdag, så det var gott!
Nu har jag pluggat och fixat lite, jag har rensat min väska och tagit fram en pärm där jag ska ha alla papper, tidigare har jag bara tryckt ner allt i väskan , och så blir det förstört, you get it. lagt ner nya pennor och sudd, duktigt!
Imorgon ska bli en bra dag, jag ska inte bara sitta vid datorn och slöa, jag ska städa mitt rum, plugga, och träna. Sen ska jag göra ett bra inlägg om jag hinner och har någon insperation. Annars blir det en annan dag, vi får se vad jag hinner!
Nepp nu ska snart sova.
sov sött , ellen

i brist på annat visar jag mina fabulösa shors som jag gjorde i slöjden, haha.
Kunde inte bestämma mig om jag skulle ha rosa eller orange, så jag tog båda, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0