-

ärligt talat

Tänkte skriva lite grejer om mig nudå, i brist på annat.

-Jag har beslutångest för allting
- Jag är ganska feg, typ när det gäller skräckfilm och typ läskiga grejer.
- Jag har nästan alltid grejer på golvet i mitt rum, om jag städar det så ligger det grejer överallt efter en timme igen
-För ett år sen typ var jag besatt av twilight, tycker fortfarande det är jätte bra och så, men inte lika mycket som innna.
- Jag skulle jättegärna haft tjockt hår, eller i all fall tjockare en nu!
-Jag tycker chailatte är jätteäkligt.
-Jag skulle gärna vilja få tips om vad ni tycker jag borde blogga om!
- Just nu har jag ont i min mun sen jag drog ut en tand i onsdags, ueäk, jag ska INTE gå in på detaljer, hehe.
-Idag har jag nog bestämmt mig vilken klänning jag ska ha på nobellmiddagen som är om tre vveckor eller något ! :)
- Nu ska jag snart gå och lägga  mig (ska gå upp 7 (!) ) och kolla runt på lite snygga heels.
- Godnatt!
 kram ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0