-

Dag 12- Något jag saknar

Hehe jag vet att dem kommer med ganska stora mellanrum ,denna dag grej! Men bättre förr än aldrig!
Jag tänker välja flera grejer som jag saknar, kan inte bestämma mig för 1 grejj bara!

Värmen är nått jag saknar, jag rent ut sagt Hatar kyla, det finns inget positivt med kyla! Fine det behöver inte vara sommar hela tiden, men helst ska det inte sjunka under 6 grader! Så sommarn är verkligen nått jag skulle kunna tänka mig året runt! sommar /vår

Sen saknar jag Miami /Carribean resan väldigt mkt! Faktiskt en av dom roligaste resorna jag gjorde! Miami var helt underbart, bästa shoppingen ochså! Och själva upplevelsen att åka på samma vägar som man brukar se i filmer, eller alla höghus, South Beach och allt sånt! Sånt älskar man, sen var det verkligen super kul på båten ochså! Det var så lyxigt! Sjukt fräsh båt med rutschkanor och non stop eating! Fick gå och plocka mat hela tiden vilket var as soft! Och sen besöka massa Mexikanska städer! :)

Sen saknar jag såklart min vovve Dani! Jag är så rädd att nått ska hända han när jag inte är där! Är ju trots allt bara där ca 2 ggr per år! Och han är ju ganska gammal nu! :(


/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0