-

Hello there!

Hejsan där! Nu sitter jag äntligen vid  en dator! Har inte orkat sätta mig vid datan förän nu lxm.. Dock så skulle jag bara titta efter recept men då kan jag ju likaväl slänga in ett inlägg!
Jag får se imon bitti ifall jag ska dra till skolan eller inte, jag är ju inte frisk, jag kmr väl få gå och snyta mig mellan varje lektion vilket är ganska jobbigt, men så e de lxm. Jag vill ju så gärna rida! Vi får se.
Mina föräldrar ska på någon tomas ledin konsert så drf vill jag göra en kladdkaka i smyg! hehe
Alla där som spelar wordfeud med mig, KÖR :D



Åh herre! Hittade denna! Jag red alltid på den ponnyn när vi var i Ungern!! Det är fan en B-ponny typ, shit typ 4 år sen?


/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0