-

klackar!

Snart är det dags för nobel middag och då känns det nästan som att det blir obligatoriskt med klackar! Än har jag inte köpt några, och om det skulle bli så att jag absolut inte hittar några så har jag en plan-B, som är att ta ett par från mamma men dem är för små och inte sååå jätte snygga ;) Från have2have finns det många pumps i alla färger så kanske blir nån därifrån, vem vet ;)
Så här är några snygga jag hittat än så länge!
Dessa är snygga men 16 tsm med platån, annars 11 cm, så lite höga :/ have2have ,598 kr


omaayy,fett snygga enligt mig! Gillar dock Inte öppen tå. have2have 12,5 cm 698 kr



Hyffsat snygga, men tror dock inte de passar min klänning. Nelly /wildflower by kenza 10 cm, 800kr

/nicolett



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0