-

looking around for the perfect shoes

Hej.
Det var en rätt lung dag i skolan idag vilket var skönt!
När jag kom hem var det bara jag hemma så jag passade på att sätta mig vid tv:En i vardagsrummet istället för att plugga. hehe. Men jag orkade bara inte, pluggade ju 6 timmar igår. Så jag tyckte jag förtjänade att slappa en stund! Nu har jag i alla fall satt mig på mitt rum för att börja plugga!
Har kollar runt på skor nu ett tag. Vi sak på nobellmiddag med skolan, och då ska man ju ha klänning och klackar o.s.v. Det är typ om 2 veckor eller något, så jag måste ju hitta skor!
Jag vill ha ganska enkla svarma pumps, i typ mockamaterial.
Gärna med lite platå och inte föör höga, är ju trots allt nybörjare i klackgång, hehe.
även om det är jättesnyggt med höga klackar!

Något i denna stilen. Jag vill helst inte beställa från internet, för det kan ju vara ganska svårt med skor, om dom passar, dom ska inte trycka, och att jag ska kunna gå i dem!
haha
Så om ni har sett några liknande får ni gärna berätta vart, skicka bara en kommentar!
/ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0