-

Madam tessau

Bilder från gryymma madam tessau då! Jag blev inte ens OK på någon bild, så därför har jag målat över lite här och var. Mina föräldrar suger dessutom på att fota så då börjar man gapa lite på dom mitt i bilden lxm..
men jaja
okej, ni kan väl ändå bekräfta att de är jag lxm ;) för er som är korkade, det är Leonardo DiCaprio
bjuder.. Dock är dockan inte ett dugg lik Justin bieber??
victoria och david beckham ( har glömt av hans förnamn)
justin timberlake
HITLER
Haha, fett skön docka! Hon stog precis framför en annan docka, så gick jag precis framför, oså märkte jag att hon fota då, så jag ba "oh shit sorry" och hoppa undan, så kmr mamma och gör samma sak men säger ist "å förlåt, nej sorry" haha, så kmr pappa och gör samma sak! Tillslut märkte vi dock att det var en docka vi snackat med..
glad man ser ut brevid R-Patz
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0