-

pepparkakor!

Nu är jag hemma, slutade vid 15 så åkte vi och handla med mamma, nu inser jag hur seg hon är när det gäller mat shopping. Kom hem nu lxm, men vi köpte pepparkakor som var suuppergott! såna hjärtan är goast ;)
Om 1 timme ska vi dra på MRL (magerumpalår), go träning! vi körde en mage rumpa Rygg i måndags fick värsta träningsverken! Men mage & rumpa behöver jag så de e nice!
Idag hade vi även oförberett gammalt Nationella NO prov LABB. Shit var fett nervös innan för det fanns ingen beskrivning utan man skulle köra efter sin egna instinkt, jag suger på NO så samarbetade lite med fille (även fast vi inte fick..) ;)
Imon är det syslöjd & självförsvar :( :( Hatar torsdagar när det gäller skolan, men sen är det ridning så då blir det genast skoj! ;) sen slutar vi ju 30 min tidigare än alla andra så de e la änna gött!
lite pics från igår dåå ;)
Josse fick lite lingon sylt på tröjan,..
mobil nördarna..
haha fail
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0