-

snart christmas time!

Nu är jag hemma efter att ha ridit oså,
och så kom jag på att det blir ju mörkt jätte tidigt!! det var mörkt vid typ halv 5? Shit julen är typ här snart.
Det ska faktiskt bli mysigt med julen, det är alltid så speciellt! Typ varje gång jag äter peppar kakor eller prins korv  elr julgodis så tänker jag på julen, vilket är posetivt såklart ;)
Så snart ska dekorationer upp oså,,
Men inte än, imon är det simprov!! Shit läskigt,
men d kmr går bra antar ja ;)
Imorgon blir det inte så mkt uppdatering från min & ellens sida antar jag, (inte för att det var d innan ;) )
för jag ska inte hem efter skolan, ska träna / stallet, sen ska jag hem till en kompis hela kvällen.
Hela helgen blir faktiskt ganska fullspäckad, jag ska tävla, följa med på tävling, hem till kompis oså.
hahahaha så bra! nytt rekord ;)
inne i Urban outfitters i London trorjaa ;)
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0