-

tjenare där!

hejhej
Åhh neej det var inte alls jobbigt att sluta 10:40 idag! Nej nej
Men gud vad skönt det var. Vi skrev ju novell i aulan, man skulle senast vara klar 11, blev klar vid halv 11 så var våran HKK inställd som skulle vart efter lunch, och förmiddags lektionerna var ochså inställda så det var huur skönt om helst :) :)
Min novell sög arsle :)
Skulle åkt till stallet efter, men då skulle jag suttit där helt ensam och väntat på att hästarna skulle komma in från hagen, så åkte till torget, tog en fika med diana och sen titta vi på lite skor. Hitta typ inga. Hehehe
Åkte hem och pluggade ett tag, sen drog jag till stallet och nu är jag hemma igen!
Ska gå igenom glosorna och så en gång till för imon är det tyska prov och det kmr gå åt helvete :D
ååhh brun ja vaa
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0