-

Dag 1- Om mig själv

Jag kör på den här dag- grejen så jag har nått att blogga om!
Nicolett heter jag, som dem flesta vet, jag är född 1996, i slutet av december. När jag gick i dagis så umgicks jag bara med 97:or, och eftersom jag fyllde år så sent på året så frågade min mamma om jag kunde stanna ett år till så jag kunde gå med 97:or. Det tog mamma ca typ 10 mööten innan dom sa Ja ;) Så jag ska egentligen gå i 9an, men skulle aldrig kunna tänka mig att gå med 9orna :S Jag trivs bra! :)

Jag har 3 bröder och 2 föräldrar såklart ;) Mina föräldrar växte upp i Ungern så det är därför vi är där varje år. Min pappa har en resebyrå som åker från Sverige till Ungern, så han är där ofta, vi har ett hus där, min farmor bor i en lägenhet i huset och min pappa i den andra, sen hyr vi ut 2 :) Morföräldrarna är döda, och farfar, farmor är kvar :) Dani är hennes hund.

Jag älskar djur, ska lätt skaffa hund när jag flyttar hem ifrån. Ifall ni sett Kenzas hund, det är en sån jag vill ha typ ;) Korthåriga chiuahuor är inte fina tkr jag.
Sen älskar jag hästar, är i stallet flera dagar i veckan, älskar att vara i stallet, har skaffat många nära vänner från stallet och mycket kärlek från djuren. Jag storm trivs :)

Jag är en ganska feg person, blir lätt rädd . Alltså typ tkr inte om mörker eller att vara ensam hemma på helgen efter 10 typ.

haha orkar inte berätta mer! :p
hihahaiha
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0