-

Dag 2- min familj

Jag har 3 bröder, varav 1 av dem är min halvbror. 20, 24 & 29. Så jag är pytte pytte liten :)
Min mor & min far är typ 45 (mor) och 54.
Mina föräldrar flytta till Sverige för 30 årsen nästa år.  Då starta han typ ett företag som transporterade folk från sverige- ungern. Det företaget har han fortfarande kvar!
Som sagt är alla mina morföräldrar döda, och även min farfar.  Min farmor är 85 tror jag, gammal  & ser dåligt. Hon är inte som dom tanterna som är 95 som man ser på filmer som går ut och dansar lxm ;)
Min yngsta bror Philip gick ut gymnasiet för 1 ½ år sen, nu jobbar han i en sport butik. I vinter ska han till Asien mit hans vänner, sen vet jag inte vad som händer med honom.
Sen har jag en bror Peter som bor i Malmö, typ badminton tränare eller nått. Honom bryr jag mig inte så mkt om så honom blire inte mkt snack om.
Sen har vi min äldsta bror ochså, Christian, även kallad Jimmy som jobbar på samma butik som Philip fast i ett annat område. Han är råå sjyst. Hehe. Bra att nån är det iaf ;)

Vad finns det mer att berätta?
hahah bjuuder
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0