-

dag 4- mina passioner

Hmm, är passion typ hobby? typ vad jag brinner för? isf..

Min passion är djur! Speciellt hästar! Jag älskar att spendera tid i stallet med djuur och kompisar!
Jag har inte riktigt insett hur bra jag har det? Det finns inget som fattas. Hästarna är så underbara, alltid gosiga och mysiga. Nackdelen är nog alla korkade ridskole ryttare. Inte alla dock
Att ha ridning som hobby är underbart, t.ex att spela golf eller någon annan boll sport känns inte lika värdefullt. Har jag tråkigt, eller om man är lite ledsen eller om man bara vill ha kul och träffa mkt människor så åker jag till stallet. Hur kul kan jag ha med en golf boll? Hur spännande är det?
Jag tycker det är spännande att vara i stallet! Det händer alltid något nytt, man lär sig något varje dag!
Hur ofta rymmer en golfboll, eller hur ofta kastar en golfboll iväg klubban?
Barn glömmer ibland att stänga box dörren och då smiter hästen, hur kul är inte det? haha
Och en häst kan kasta av en, ochså ganska kul och man tänker efter. Man får ut så mkt mer av hästar/ridning.

Sen är en passion för mig att "lyssna på musik". Det kanske inte riktigt räknas som en passion, men det är så otroligt underbart att höra house musiken dunkande i öronen! Man blir såå glad! :)

/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0