-

hemma från fotning!

Hej hej! Hemma från fottning/fotning vet inte hur det stavas hahah. Lousie fotta (www.waldenbyfoto.blogg.se) tack lousie!! Bilder kommer ng upp på bloggen  snart! Hoppas det blev några bra! Nu har jag gjort no:n , kul. Senare skall jag plugga till tyska prov imorgon, typ 100 glosor och massa texter och grammatik, fattar inte så mycket, kan inte så många glosor och texterna är svåra. Dessutom är mitt rum a biiiig mess. Men hinner inte plocka upp allt nu, det får bli imorng ! hehe, eller dan efter det, eller den efter det... hahha , nej. Jag SKA göra det imorng , tror jag. I alla fall.  Här kommer tre bilder från helgen. Gjorde inte så mycket i helgen var med min syster och vänner, bakade  och vart i stallet. Tog det lugnt, sköönt! 
Jag bakade hallon cheesecake (vänster) och nougatkladdkaka (höger)och nej jag åt inte upp dom själv,hehe ,

Ungefär såhär fast lite bättre blev den, fin va? Fast den var inte så god.. hehe .

kollade på the holiday, hade faktiskt aldrig sett den innan, tyckte den var sådär! Amanda (cameron diaz) har väldigt fint hus i filmen i alla fall!
kram ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0