-

I´m kind of happy right now!

Hej! Dagen tillbringades hemma idag med. Men har fått en del fixat i alla fall. Och magsmärtorna har gått ner, om någon undrar så har jag inte varit magsjuk, bara allmänt sjuk. Men nu mår jag bra! Jag har i alla fall städat mitt rum, packat upp grejer som stått ganska länge, plugggat,bytt lakan, satt i en hårinpacking och håller på att fixa naglarna nu! Och så har jag såklart vilat också. Imorgon ska jag till skolan igen! :) Kul och träffa vänner igen efter och suttit hemma i min ensamhet ;P. Men antagligne mycket att ta igen. Nu när jag vart sjuk har jag btw kollart mycket på pippi! Pippi är sjukt bra! :) Jag har också typ varje dag kollat på top model, project runaway,  The Ellen DeGeneres show,  och lite annat. lagom roliga program att roa sig med! :) Ikväll vet jag inte vad jag hittar på kanske någon film eller eller så sätter jag mig vid TV:n.  Ha en bra kväll! kram ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0