-

Jag åt bara 10 pannkakor idag! :)

Hej alla där bakom skärmen!
Idag har det vart en välidgt chill skoldag! vi hade vikarie 2 av lektionerna, sen hade vi slöjd & självförsvar!
På självförsvaren var det bara jag & diana av alla 6 tjejer som var med. Men det var kul ändå :)
Efter det åkte jag till stallet, allt gick bra där, sen kom jag hem , åt, och sen spela jag pingis med pappa :) Det är faktiskt ganska kul!
När jag kom hem bjöds det på pannkakor ! Hehe, det var pannkakor i bamba ochså ;)
Så jag har proppat i mig 10 stycken idag! hehe
Nu kommer mobil blder
Skolans pannkakor! 4 st däär
diana hitta sin rätta plats i bussen
backstage
eda bjöd på mumsiga grejjor i tidsads
vid fotograferingen!
rågpannkakor från HKK
i tisdags :)
köpte en cool morot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0