-

Löördag!

tjeena
Vaknade runt  11 idag, tittade på Gossip girl, åt frukost, sen åkte jag och mamma till Willys, förstår inte hur vi kunde vara där i 1,5 timme? Så sjukt sega föräldrar kan vara när det gäller att handla mat..
Efter det släppte mamma mig i stallet iaf, såå sjukt mysigt!  Alla stall tjejer var där och knoppa alla söta hästar,, det är klubb tävling imon nämligen :)
Ikväll ska jag sova hos Ellen, typ möla godis och titta på film :) myys, blir ju inte ofta jag sover över med Ellen, alltid massa grejs ivägen. Men ikväll fuunkar de!
Imon ska vi till stallet tidigt och sitta i kafét !
Sitter och lyssnar på musik som ger mig GG känsllooor  waa anteckna.
HEJDÅ
hahaha bjuuder en ful bild på mig.
typ ingen som var nöjd med denna bild haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0