-

mindre smickrande!

Nått som jag tkr är mindre smickrande är mina knän.
Jag har nästan aldrig ont i dem, när jag väl har ont i de är det för att jag hoppat eller ridit i korta läder, då har jag ont i 10 minutos sen done with that lxm.
Men jag skaffade inlägg nyss, och dom är gjorda efter mina fötter, och när dom fick se mina fötter på nån sorts röntgen bild tyckte dem att dem var Jäättee dåliga! Typ värsta fötterna dem sett. Man ba tack? haha
Men jag tror att det kan bero på mina knän! För dem pekar inåt! Det måste väl vara något dåligt?
Speciellt på första bilden där! Står dom inte jätte mkt inåt?
Haha alltså jag vet seriöst inte vad jag ville komma fram till, meeen, bättre än inget! (höm, diana)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0